söndag 22 mars 2009

[Lata Linda]

Enda anledningen till att jag inte bloggat på länge är ren lathet. Har hänt massor hela tiden som jag kunnat skriva om och jag har massor med nya bokrecensioner.

Imorgon ska jag skärpa mig och skriva för jag har märkt att trots att jag inte är så aktiv så är det ganska många som är inne och läser på min blogg.

Idag har jag tagit steget in på Facebook i alla fall. Jag har funnits där länge men jag får ångest varje gång jag loggar in för jag hittar aldrig det jag söker och det finns 1000 miljoner länkar och jag vet inte vart jag ska klicka. Nu håller jag på att ladda upp mina Nya Zeeland bilder.

Snart är det sovdags, är så trött...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fb ja.. När man väl lärt sig hur allt funkar där så är det riktigt beroendeframkallade... El jag är iaf helt beroende av.=)

Hoppas ni får en mysig söndag!!
Kram Sandra

Charlotte sa...

Hej gumman! Hoppas att allt är bra med dig! Jag tittar in här för att se att du är i liv :) *stor kram*

Sandra sa...

Hoppas du/ni får en riktigt mysig helg!// Kram Sandra =)