torsdag 4 juni 2009

[helt otroligt]

Kan ni tänka er. Jag måste vara världens sämsta uppdaterare av min blogg. Först är jag tyst i några månader, sen sprattlar det till, sen sätter det fart och sen dör den helt och sen fortsätter jag på det sättet i oändlighet.

Men trots denna lathet. (Egentligen handlar det inte om lathet, det handlar om att jag inte orkar ha en så bra blogg med 1 miljon fotografier som de flesta andra).
Trots detta! Så är det många som läser min blogg.

Min misstanke är att den kommer upp i Google när man söker på olika saker. Tex så har min blogg blivit känd på jobbet nu. Vad beror detta på? JO, att jag sågat O'Learys i Slussen. Vilken sida är den som kommer upp först när man söker på O'Learys Slussen. Det är min. Är inte det helt fantastiskt? En kollega uppmärksammade mig på detta då han av misstag hittat min blogg..

Så vad säger ni, kanske dags för mig att sprattla till igen?

Inga kommentarer: