söndag 1 mars 2009

[O.S.A av Denise Rudberg]

Den här gången tar boken oss vidare till Eva von Dies som varit en medspelare i tidigare böcker utan att få ta någon riktig plats. Tiden har gått sedan Eva hjälpte Kristin att lämna sin man (se väninnan) men hon lyckas själv inte hitta kärleken. I många år hade hon ett strul med en gift man och hon kommer helt enkelt inte över honom.

Hon är tillsammans med Oscar, ett riktigt partydjur, men det är också Eva. I ren desperation tackar hon ja när Oscar friar trots att de två är konstant otrogna mot varandra.

Plötsligt åker Eva fast narkotikapåverkad och saker och ting förändras.

Av Denise Rudbergs gemensamma drag hos sina karaktärer ser jag den här gången:
- Gillar välutrustade män
- Får lätt orgasm, inte helt ovanligt med multipla


Sen måste jag även kommentera en till grej som är oerhört rolig. De gånger kvinnorna i Denise böcker gör ett misstag och har sex med en dålig kille så är det ofta analsex de har. (Jag vet, jag är lättroad)

Boken var jättebra och spännande men nu tar jag en bok emellan innan jag börjar med nästa av Denise böcker. Men sen tänkte jag läsa om Jenny S eftersom det var så länge sen jag läste den.

Nu ska jag fortsätta med min mysmorgon och fortsätta med Liza Marklunds senaste. Inte mycket kvar och den är jättejättebra!

1 kommentar:

Sandra sa...

Hoppas allt är bra med dig!
Kram