lördag 21 juli 2007

[förändring i lägenheten]



Jag funderar på att ändra färgerna i min lägenhet! Jag hade tänkt att ha svart och rött i alla rum men nu funderar jag istället på att inreda i svart, brunt och guld.


Badrummet har jag rött i nu och det är jättefint så det tror jag att jag behåller tills vidare. Jag har ju trots allt redan lagt ut alldeles för mycket pengar på badrummet.




Till vardagsrummet har jag inte hunnit köpa något rött och möblerna där är svart/bruna så jag har fortarande möjlighet att ändra. Gardinerna behöver bytas ut men det har väl aldrig hindrat någon? ;) När det gäller sovrummet har jag inte bestämt mig än eftersom väggarna är röda därinne. Men guld blir ju även snyggt till rött...




Sakerna på bilderna jag har lagt in kommer alla från Ellos.







3 kommentarer:

Sara sa...

Svart, brunt och guld är skitsnyggt! Kör på det :)

Charlotte sa...

Jag tycker precis som Sara att guld och brunt är jättefint tillsammans. Det är nog bara bra att fägerna skiljer sig åt i de olika rummen (så att du inte tröttnar för att allt ser lika ut), och att badrummet är rött är toppen! Rött är ju en färg man blir glad av, så om du känner dig lite nedstämd behöver du bara titta på sovrumsväggarna eller tillbringa några minuter i badrummet :)

Och precis som du säger, guld passar jättefint till rött också :)

Linda sa...

Tack båda två! :) Verkligen uppmuntrande ord, då kör jag på det! Frågan är bara när jag har råd att köpa nya gardiner.. ;)

Kram på er båda!