torsdag 5 juli 2007

[packning inför rom]

Jag har nu påbörjat packningen av kläderna jag ska ha med till Rom. På bilden ser ni några av grejerna som ska med. Bland annat cityshorts från H&M och två klänningar från Nelly.se. Tyvärr blir jag även tvungen att ta med ett berg med tamponger. Snacka om dålig timing för mens (med tanke på den romantiska andan jag hade förväntat mig i Rom).

Var in i bokhandeln och spanade in lite böcker men kom fram till att jag ska spara de pengarna till fontänen. Istället tar jag med mig "Stjärnor utan svindel" av Louise Boije af Gennäs. Jag köper mycket böcker men har ju inte tid
att läsa alla som jag köper.

Jag var även inne på Kicks för att köpa Proderm. En solskyddsfaktor som jag använt många år, slår alla andra produkter jag provat med hästlängder. Tyvärr hade de inte denna svårslagna produkt. Läs mer om Proderm på: http://www.ozones.com/tomasbrolin/pons/pons.html
Blir en tur till stan och Åhléns i helgen. Blä.

1 kommentar:

Charlotte sa...

Linda!! Du kommer att överväldigas av tur efter att du har varit i Rom och kastat alla dina slantar i fontänen. Frågan är hur mycket tur man kan ha, tror du att det finns någon gräns? Någon max-tur? ;)