måndag 9 juli 2007

[nästa inköp till min lägenhet]


Efter att jag skrivit klart det här blogg-inlägget buggade min backspace-knapp och jag såg sakta men säkert hur all text jag skrivit raderades. Jag skriver därför ett kortare inlägg nu, orkar inte skriva all text en gång till!

Jag behöver alltså en ny säng, eller vill ha en eftersom behöver är ett relativt ord. Jag har bestämt mig för en 160-madrass från Ikea och världens snyggaste sänggavel från Mio. Det finns de som försökt övertyga mig att köpa en madrass från Hästens och tycker att köpa en madrass från Ikea är det dummaste man kan göra. Till de personerna säger jag: Ge mig minst tre anledningar till varför jag ska lägga 40000 på en madrass istället för 3500 kr. Jag kör budgetvarianten. Får mer för pengarna då...


1 kommentar:

Sara sa...

Klart du ska köpa en säng från Ikea! De fungerar alldeles utmärkt :)