torsdag 5 juli 2007

[lista: att göra idag]


Sinnesstämning:
Harmonisk och glad / Irriterad

Anledning: Hade en underbar kväll med David igår / Min dator har gått sönder

Min dator verkar ha gått sönder lite mer permanent än innan. Ska testa dammsugning ikväll men det kommer troligtvis inte att funka. Ser ut som att jag får prioritera inköp av ny dator innan jag köper en ny säng.

Detta är vad jag vill få klart ikväll innan Rom-resan:

1. Tvätt, tvätt och tvätt
2. Lägga fram kläder inför resan
3. Köpa solskyddsfaktor
4. Städa
5. Välja ut vilken bok jag ska ta med mig på resan, alternativt köpa på Pocket Shop på Arlanda
Ska kolla på Saras blogg efter några bra boktips!
6. Dammsuga datorn
7. Ta ett foto


2 kommentarer:

Sara sa...

Oj då, hoppas det löser sig med datorn!

Linda sa...

Det hoppas jag med! Men bloggen kommer i vilket fall att uppdateras på ett eller annat sätt... ;)