fredag 18 juli 2008

[då var det dags igen]

Då gör jag ett nytt försök att skriva då. De flesta tröttnar väl på att gå in och se om jag skrivit något. Får se hur lång tid det tar innan någon reagerar.

Nu har jag flyttat till David.
Det var ett svårt beslut. Har trivts så bra att bo själv och ha mitt eget hem men kände mig ändå mogen att flytta nu. Tanken var att vi skulle bo i Långro Park men eftersom vi flyttar till Solberga om 1.5 år så flyttade jag helt enkelt till David.

Var lite orolig att det inte skulle kännas nå bra, att jag skulle ångra mig. Men tvärtom så funkar det otroligt bra. David är snäll och omtänksam och har till och med hittat en plats för min fina tavla. Han har även uttryckt glädjen över att min soffa och en fruktskål tagit plats i hans lägenhet. Han anstränger sig för mig, det känns helt fantastiskt bra. Vi behöver nog hitta lite olika ansvarsområden men än så länge funkar det bra, vi delar upp arbetsuppgifterna. Min goa kille, jag är lycklig nu.. :)

Inga kommentarer: