tisdag 22 juli 2008

[nätlinne på gymmet]


Det ser verkligen inte gott ut...
Men när man inte orkar laga mat är det här väldigt vettig och god snabbmat. Skippa dressingen och pommes och kör på en stor burgare.
Jag hoppar till och med över ketchup och senap. Ni borde testa.
Till en helt annan grej. Idag på gymmet fanns det en kille med nätlinne. Han kanske tyckte det var HOT men det är ju bara så ute.
Dessutom, vad tycker ni om när någon flirtar med er på gymmet? Det händer mig aldrig men det händer andra. Jag kan tycka att det är ok på ett vanligt gym, träffar man nån man gillar så är det väl synd att släppa personen?
Men hur är det att flirta på ett företagsgym? Är det ok eller?
Jag anser att det beror helt på. Jag tycker att det kan vara fel att råflirta på ett företagsgym men om man försiktigt lär känna den andra personen först och sen börjar flirta? Då börjar det ju bli mer ok. Samma regel borde ju gälla, det är synd att släppa någon som man gillar.
Ursäkta den skabbiga bilden. Men jag blir aldrig bra på bild själv så jag lägger in bilden på en halväten burgare istället.

Inga kommentarer: