torsdag 24 juli 2008

[rom nästa]

Hade tänkt skriva igår efter badet men jag däckade med världens huvudvärk som idag inte gått över. Känns lite som det gör när jag hade mina huvudvärkar i våras och började äta pollentabletter. Nu har jag inte ätit pillrena på ett tag och har mått bra. Å andra sidan har det varit regnigt. Men den pollen jag är känslig mot borde vara borta nu. Jaja, hoppas de inte har pollen i Rom.

Hoppas allt är nedpackat nu. Känns inte som att jag har glömt något i alla fall. David har hand om passen vilket känns jättejobbigt för jag är van vid att ha kontroll på sånt. Samtidigt tycker jag att det är skönt att kunna släppa över kontrollen till nån annan, men passen?! Men jag vet att David har koll så jag ska försöka lugna mig lite. Är bara lite stressad nu, taxin kommer om 25 minuter.

Ska försöka blogga från Rom, men jag tror inte att jag kommer att lägga upp några foton under den tiden.

Inga kommentarer: