måndag 21 juli 2008

[proffsboxare eller kändisbloggare?]

Efter omfattande studier kan jag dra slutsatsen att det är bättre att satsa på en karriär som proffsboxare än att bli en kändisbloggare. Anledningen kan du se i följande diskussion:

Linda säger:
nu när jag har lite tid över gick jag in på bloggtoppen och klickade. alla som skriver är snygga tjejer + att det handlar om mode och livsstil.


Susanne säger:
haha, ja dem som är snygga kanske tycker om mode och skönhet och därför börjar blogga om det...så kan det ju också vara

Linda säger:
haha, du har en poäng där... men eftersom de är populärast, innebär det att alla bloggmänniskor föredrar att läsa om mode livsstil och se snygga tjejer?
Sen har jag märkt att de har mycket bilder på bloggen. Gärna på sig själva. Börjar hitta ett vinnande koncept!


Linda säger:
haha, det här var skönaste bloggen nånsin: http://www.finest.se/katrinSchulman
hon skriver så som jag vill skriva men aldrig gör för att då kanske jag skulle bli arbetslös eller nått..


Susanne säger:
hahaha, jäklar vad roligt!

Linda säger:
Å alla dessa kläder alla dessa snygga, modemedvetna bloggorskar köper? VART FÅR DE PENGAR IFRÅN?!

Susanne säger:
ja det kan an ju undra...

Susanne säger:
dem har väl rika föräldrar eller nåt

Linda säger:
Ja, det är nog det troligaste.
Näe du, det här med proffsboxning verkar enklare att slå igenom inom.


Linda säger:
Då behöver man inte ens bli bra på foto.

Susanne säger:
hahahaha, tänk,..vem hade kunnat ana att proffsboxning är enklare än att blogga

Linda säger:
jag menar det... jag som trodde Muhammed Ali var något alldeles särskilt..

Susanne säger:
ja jag med...verkar ju inte så

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Hej gumman!
Vad roligt att se dig blogga igen :) *KRAM*

Linda sa...

Hej!

Jag ska försöka hålla igång den här gången. Jag ska verkligen verkligen försöka!

KRAM!!