lördag 7 februari 2009

[Miranda var den sista jag trodde]

Gjorde sex and the city testet som Sara tipsade om på sin blogg. Precis som henne är jag mest lik Miranda. Det var överraskande! Jag trodde nog mer på Samantha eller Carrie..


Sex

Your personality: Pragmatic, with a quick wit and a take-no-prisoners attitude, you're the realist of your social set. Some view your sharp sense of humor and intense scrutiny as emotional armor, which isn't far from the truth. Beneath your steely exterior, however, you just want to be loved like anyone else. Of course, it would be love on your own terms, wouldn't it, you little control freak?

haha, controllfreak, jag? Ja, kanske.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vad kul. Det kan väl stämma Linda ;) Själv blev jag Carrie..haha. Kan bara meddela att sista meningen i beskrivningen där var: "With all of that going on in your head, it's a wonder you even get up in the morning!"
:) Kram Susanne

Sandra sa...

Hallå bruden!=)

Ville bara säga att jag har börjat blogga här oxå.. MÅste ju ha nåt att sysselsätta mig med på dagarna. ;)
http://minvardagmotmindrevark.blogspot.com/

Kika in om du har lust!

Kram Sandra

Linda sa...

Susanne: hahaha, lyckos dig som blev Carrie! Men det betyder att vi får hålla dig långt ifrån skobutikerna i fortsättningen! Och kanske ringa och väcka dig på mornarna så du kommer till jobbet? ;-) Kram!

Sandra: Men guud vad kul! Jag ska in och kika omedelbums! Kram!