lördag 21 februari 2009

[nya fina blommor]

Igår köpte jag två fina nya växter som heter Kalla. Väldigt lik fredskallan fast med rosa blommor. Men även dessa måste planteras om och jag behöver nya krukor.. suck...

Klev upp tidigt imorse. Började med att fixa lite med blommorna. Sen slängde jag i en maskin med tvätt och bloggade ikapp.......

Nu ska jag brygga te och jobba några timmar. Men helst av allt vill jag läsa min bok som jag håller på med, Liza Marklunds senaste! Läser Denise Rudbergs O.S.A också men den är i pocketformat så det är min pendlings-läsning.

Näe, blir nog bara nån timmes eller två timmars jobb så jag kan läsa sen. :-)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Fina blommar! Alltid kul att få in lite nytt mellan varven. =)

Nu har du ännu en utmaning att hämta hos mig!!

Linda sa...

Ja, det piggar verkligen upp! Dessutom har jag lyckats döda 3 av mina blommor så det var väl på tiden att de ersattes.