lördag 14 februari 2009

[Sann lycka]

Är när det dimper ner bokpaket av det här formatet. Kanske ser dyrt ut men det kostar inte mer än ca 300 kr att beställa ett gäng pocketar från Bokus. Egentligen föredrar jag att gå in på Pocketshop och gärna stanna länge och läsa alla titlar som finns men risken finns att man kommer hem med en ännu större bokhög och ett ännu större hål i plånboken.

Jag har bokat in en tid hos naprapaten. Har haft ont i korsryggen under en längre tid och vet inte om det har med träning eller att jag sitter konstigt på jobbet att göra. Trots att jag har en DYR och SKÖN och ERGONOMISK stol på kontoret så sitter jag liksom på kanten av stolen framåtlutad med ansiktet 1 decimeter från skärmen.

Har redan börjat fundera ut när jag måste raka mig och vilka trosor jag ska ha på mig. En väldigt nära väninna (oroa dig inte, jag nämner inte att det är du) gjorde en Bridget Jones hos naprapaten. Det hoppas jag på att slippa.

Ska i alla fall dit på måndag. Efter det hoppas jag på att jag kan böja mig fram utan att ha problem att räta upp mig efteråt.

Inga kommentarer: