söndag 28 december 2008

8/12 Måndag - Queenstown


Besvikelsens dag. Det regnade HELA dagen och min tandem skydiving (fallskärm från 12000 fots höjd) blev inställd. Typiskt eftersom det tagit mig många dagar att bestämma mig för att göra det.

Istället gick vi omkring och kollade i butiker efter att vi ätit världens största morgonburgare på Fernburger (ett måste när man är i Queenstown enligt Scotty). Jag köpte två par snygga solglasögon. Ett par sportiga polarizerande Arnette och ett par Smith pilotglasögon. Betalade ca 1300 totalt och i Sverige hade jag fått betala över 2000 totalt så jag tycker det var en ganska bra deal. :-)

Vi hade också tänkt kolla på kiwi-fåglar men glömde helt bort det!

Mysig dag var det i alla fall trots att vi inte fick något gjort i "världens äventyrsstad".

Inga kommentarer: