torsdag 4 december 2008

Rapport fran NZ!

Sitter i Kaikoura och surfar bara nagra minuter sa det blir ett kort inlagg! Vi skulle egentligen pa whalewatching men pga vaderfarhallanden blev det installt. Vi tar nog en promenad istallet.

Om ett par dagar ska jag troligtvis hoppa falmskarm, sa hall tummarna for mig att jag kommer att overleva aven den upplevelsen.

Har ar allt FANTASTISKT! Vi aker omkring en busslast med ungdomar och lyssnar pa skon musik och ar ute och aventyrar pa dagarna. Igar besteg David och jag ett berg pa hast och sen akte vi en linbana 300 m upp som mer paminde om fritt fall eftersom vi akte valdigt snabbt i 2 km och hangde fritt i luften.

Har inte vagat hoppa bungy. Har filmat och fotat ett gang med delfiner i det vilda, snorklat och hittat en fin snacka.

Nu maste jag sluta.

KRAM ALLA!!!!

Inga kommentarer: