söndag 21 september 2008

[min blogg]

Är tyvärr lite tråkig just nu. Jag har alltså varit superförkyld och förhoppningsvis är det därför jag varit så himla trött också. Har sovit bort en stor del av helgen känns det som och jobbade hemifrån i fredags för att jag helt enkelt inte orkade åka in till jobbet.

Men nu mår jag något bättre och imorgon måste jag bara åka till kontoret för jag ska övningsköra på kvällen. Vilket ska bli väldigt roligt. :)

Nu ska jag fixa håret och duscha och gå och sova så jag kommer upp ur sängen imorgon bitti. Mornarna är värst när man är sjuk.

4 kommentarer:

Sara sa...

Hoppas du mår bättre snart! Skulle vara kul att ses snart. Just nu hr jag supermycket att göra, men en liten tjejträff om ett tag vore väl inte helt fel? Kram!

Anonym sa...

haha, ja det är svårt att komma igång med ett brödbak ibland! Men när man väl står där med nygräddade bovetefrallor och en väldoftande lägenhet så är man inte så lite glad :o) kram!

Linda sa...

Imorgon är jag nog nästan helt återhämtad!

En tjejträff måste vi absolut få till snart, kanske i veckan eller nästnästa om du inte hinner nu i veckan!

KRAM!

Charlotte sa...

GRATTIS så supermycket på födelsedagen gumman! Hoppas att du får en jättehärlig dag idag! *KRAM* Jag saknar dig!!