måndag 1 september 2008

[sjuk]

*GRÅT* Jag här hemma sjuk!
Var uppe kl. 4 inatt och kräktes. Nej, det var inte krabban, David är jättefrisk.

Egentligen har jag haft huvudvärk sedan slutet på förra veckan och på lördag eftermiddag var huvudvärken extrem. Och som jag skrev tidigare så mådde jag inge bra när jag skulle äta hemma hos Davids familj. Jag tog för givet att det var alkoholen sen i fredags men jag är inte så säker längre.

Det känns inte som magsjuka, det känns som att det är något knas med min mage. Jag hoppas verkligen att jag är frisk imorgon... ska snart iväg på ICA och köpa blåbärssoppa. Sen ska jag lägga mig i soffan och kolla på nån film.

Missar utbildningen idag!! Men tack och lov kunde jag hoppa in i grupp 2 som börjar sin utbildning i nästa vecka.

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Men lilla gumman! Jag hoppas att du snart blir frisk igen. Vilken tur att du har David som kan ta hand, och pyssla om dig. Krya på dig!!

Linda sa...

Idag känner jag mig lite bättre och imorgon går jag nog till jobbet.

David har varit jättesöt och lagat middag och tagit hand om mig. Jag kanske ska vara sjuk lite oftare? :)

Sköt om dig!