måndag 8 september 2008

[naturbegåvning eller trafikfara?]

Äntligen hemma och nyduschad. Trött och utmattad. Klev upp 4:50, jobbade från 6:45 till 16. Gick med en kollega och åt en snabb middag på restaurang. Var sugen på pizza men skärpte till mig (det är ändå måndag) och tog en omelett med räkor istället. Det var väldigt gott!

Sen övningskörde jag i 2 timmar. Det gick SÅ bra! Det var alltså min andra körlektion och jag körde i 90 och på 4 olika växlar. Bilkörläraren sa att det är väldigt ovanligt för andra lektionen så jag är väldigt nöjd. Dock visste jag inte om att jag körde 90 för min lärare fintade mig hela tiden att kolla på fel mätare så att jag inte skulle bli superstressad så jag trodde jag körde i 30. Sen när jag insåg vilken som var den verkliga mätaren ville jag slå mitt 90-rekord och komma upp i 100 men då stoppade min lärare mig.. tur var väl det! Hur som helst, jag är jättenöjd och är så glad över att ha en sån superlärare.

Imorgon ska jag träna och hoppas att David lagar mat då. Annars blev jag jättesugen på morotssoppa idag. Kanske lagar det på onsdag eller något.

Nu måste jag verkligen sova innan jag svimmar. Har min utbildning i projektledning imorgon och måste hinna jobba innan. (Vilket innebär tidig morgon imorgon också).

Gonatt alla!

Inga kommentarer: