onsdag 17 september 2008

[ofrisk]

Är det inte det ena så är det det andra. Jag brukar skryta om att jag är förkyld max 1 gång om året. Jag var förkyld i år i april. Gången före det var det januari 2007. Men efter april i år har det bara gått nedåt. Jag som är så superfrisk har fått pollenallergi, astmasymptom och problem med bihålorna. Nu har jag något som liknar en förkylning och det är tredje gången i år.

Igår gick jag och la mig kl. 23. Det skulle jag inte ha gjort för det innebar 6,5 timme sömn och det ledde till extrem trötthet hela dagen. Ändå kan man väl tycka att 6,5 timmars sömn är helt ok? 7 måste jag nog nästan ha för att fungera och får jag dessutom 8-10 timmars sömn så kan jag i vissa fall även känna mig pigg under dagen!

Igår lagade David chili con carne (igen, hihi) och idag åt jag snabbmat innan övningskörningen.

Övningskörningen gick för övrigt jättebra.
- Okej, å då börjar du bromsa ner
- hihi, jag var över 100 nu
- du gjorde det med mening.....

Väldigt roligt, jag älskar att köra bil! Idag fick jag ge mig ut i ganska hårt trafikerad väg och köra i något som liknade rondeller och massor med rödljus och annat. Trafiken och de andra bilarna går överraskande nog bra, jag trodde att det skulle stressa mest av allt, men jag skiter fullständigt i trafiken och förväntar mig att min lärare har koll på det. Men det som gör att jag får panik är trafikljusen. I vilket fall så rattar jag inte lika galet mycket längre utan det börjar flyta på. Sen drar jag gärna till höger för mina axlar är lite spända. Men det går bättre för varje gång. Är sugen på att ta mitt körkort nu (efter liksom 3 lektioner).

Jag måste gå och sova, om jag gör det nu så får jag i alla fall 7,5 timmes sömn. Imorgon vill jag laga god mat, blir nog kyckling. Håll utsikt på bloggen vetja! :D

Natti natti

Inga kommentarer: