lördag 1 december 2007

[fredags-mys]


Igår träffade jag alltså Monica. Plockade upp henne på jobbet och tillsammans tog vi en lång omväg till Café Saturnus. När vi kom in och såg disken med dessa gigantiska kanelbullar blev jag något chockad. De var enorma.

Jag bestämde mig för att ta en kopp choklad med vispgrädde och varma mackor och jag och Monica köpte en kanelbulle att dela på. Vi tog ett snabbt beslut gällande att köpa kanelbullen före eller efter mackorna och ångrade sedan att vi köpte kanelbullen före.

Fullproppad av de stora mackorna rev jag bitar från kanelbullen. Jag trodde jag skulle sprängas. Det blev inte mycket kanelbulle jag fick ner. Trots storleken var den saftig och god! mums

På Fredag ska jag träffa Monica igen men då blir det utgång, Aladdin sa Monica något om. Det blir skojs!

Inga kommentarer: