måndag 10 december 2007

[lussekatter]

Det är måndag morgon och jag börjar långsamt att återhämta mig efter fredagens partaj. Har myst med David hela helgen. I lördags bakade vi lussekatter. Jag knådade degen i en kvart eftersom jag inte trodde på David när han sa att han hade en matberedare man kan knåda degen i. Men det var faktiskt sant så jag hade sluppit en kvarts knådning om jag hade haft lite större förtroende. Mina armmuskler ömmade. Söt-David gjorde jättefina lussekatter sen och jag ansvarade för russinen. Ett tungt ansvar men jag gjorde bra ifrån mig. Vi var till Davids familj på kvällen och åt supergod mat som vanligt. Jag har läst lite i helgen och en bokrecension är på g.

Kort å gott

Uj vad min blogg är tråkig, ska försöka skriva lite roligare inlägg.

X O

Inga kommentarer: