måndag 24 december 2007

[julafton]

Nu har jag inte bloggat på några dagar. Har använt helgen till att varva ner och ta det lugnt. Har haft det jätteskönt.

Idag har jag firat jul med David och hans familj. Fick många roliga och fina julklappar! Av David fick jag en kamera och ett minneskort. Helt fantastiskt för jag hade faktiskt tänkt att köpa en kamera så att jag kan lägga upp lite bättre bilder på bloggen. Om jag kan filma med den blir det videoblogg också! Däremot vet jag inte om jag ska behålla den silvriga eller byta till en rosa så jag har inte packat upp kameran än. Ska försöka bestämma mig imorgon. Den rosa är jättefin i borstat stål men den silvriga är också otroligt fin.. hmm... svårt val. David fick en wake-up light från Phillips med en massa coola ljud och en klockradio.

Förutom kameran och minneskort fick jag en jättefin tröja, fina trosor, en bok och en elektrisk tandborste av Davids familj! Supernice!!

Imorgon så ska vi hem till pappa och äta paella. Av honom har jag önskat mig ett presentkort på Zara, behöver nämligen ett par snygga svarta byxor. Hoppas dom har några bra där. På Zara köpte jag min fantastiskt snygga kritstrecksrandiga dress med snygg låg midja på byxorna.

GOOD JUL TILL ER!!

X O

Inga kommentarer: