torsdag 20 december 2007

[till salu: fantastisk äkta moonsus-väska]

Jag säljer nu min vackra vackra Moonsus-väska. Det smärtar eftersom detta är en av de vackraste saker jag någonsin köpt. När jag skulle köpa min laptop-väska så ville jag ha en ryggsäck för att skona handleder och axlar.

Nu är denna vackra väska till salu. Jag köpte den själv hos Moonsus i USA och nypris idag är USD 265. Jag ska däremot sälja väskan mycket billigare än vad jag köpte den för. Säljer den för 1000 kr prutat och klart. Köpte den för ca 1.5 år sedan men den är väldigt sällan använd och i nyskick. Jag säljer den för att jag aldrig bär omkring på min laptop och har därför inte användning för väskan.

- Detta är en superfin designad väska med randigt guld-satin inrede.
- Den är vadderad och skyddar din dator.
- Den har ett ryggfack där du kan lägga värdesaker som du inte vill att någon ska plocka av dig på t-centralen
- Klarar laptopar av en storlek upp till 15.4"
- Massor med praktiska småfack innuti
- Inte känslig för vatten och fläckar
Maila mig på lindaluzon@hotmail.com om du är intresserad.






Inga kommentarer: