onsdag 12 december 2007

[myskväll i kista]

Igår var jag i Kista centrum för en date med Sara och Susanne. Jag var där en timme tidigare för att köpa några julklappar. Å julklappar blev det... till mig själv i alla fall. OJ vad mycket mysiga saker jag köpte! Köpte en handväska i guld (som ska matcha mina guldskor), köpte en massa nagelgrejer för mina naglar är inte vackra alls, måste vara fin för alla julfester nästa vecka.

Sen mötte jag upp Sara och Susanne och vi åt och pratade. Var ett tag sen vi träffades så vi hade massor att prata om. Tänk vad spännande det blir när man inte träffas så ofta, mycket att uppdateras på. Men så blir det med 3 upptagna karriärstjejer som har ett hektiskt liv. ;)

Sen blev det lite mer shopping med tjejerna, då hittade jag ännu mer julklappar till mig själv. Köpte lite inredningsgrejer, fin klocka med buddha från Indiska och 3 guldfärgade ljusgrottor. Om jag lyckas fota något kommer bilder sen. Men min mobilkamera är mindre bra. Vill ha en kamera!!

I vilket fall, vi träffas för sällan. Skulle vara roligt att träffas lite oftare. Får bli efter jul! :D Kram på er.

2 kommentarer:

Sara sa...

Ja det var kul! :D

Linda sa...

Verkligen! Favorit i repris snart! :D