måndag 3 december 2007

[vacker på julfesterna]


Idag har jag shoppat loss på Flash. Hittade en heeelt fantastisk klänning i satin som jag provade och den satt verkligen helt perfekt. Den var helt enkelt sydd för mig.

Jag hade inte planerat att köpa kläder den här månaden men jag ville gärna ha något för julfesterna som är på gång, både på nuvarande jobbet och det nya jobbet.

Med lite tur hittar jag även ett par passande skor, men en vacker klänning är ju helt klart en bra början. Har lagt in en bild från Flash websida eftersom jag inte har en kamera så jag kan ta en bild på mig själv. (Men den sitter ännu finare på mig, såklart.)


2 kommentarer:

Sara sa...

Vad kul att hitta en klänning som sitter perfekt! Inte alltid som man lyckas med det...

Linda sa...

Nej, verkligen inte! Nu gäller det bara att hitta ett par passande skor. Inte så enkelt som jag trodde...