fredag 14 december 2007

[mysfredag med Wilma]


Med David på julbord med jobbet är jag nu hemma hos honom och umgås lite med Wilma. Jag har lagat spaghetti med köttfärssås och sen ätit och kelat med Wilma framför Al Bundy och Gilmore Girls.

Sen var det dags för en promenad där Wilma gick ut med MIG. Jag lät henne bestämma tempot och platserna för en gångs skull, hon är inte så förtjust i att gå ut och gå så normalt sätt får man dra henne framåt. Men idag nöjde vi oss med att pinka och sniffa runt.

Nu ska jag ta ett varmt bad, flyttar nog in Wilmas korg i badrummet så hon och jag får lite sällskap från varandra.

(Wilma är lite arg på bilden för att jag tog sån tid på mig att få av hennes koppel och tröja efter att vi kommit in. Men är det fotosession så är det.)






1 kommentar:

Sara sa...

Du har en utmaning hos mig! Kram.