fredag 14 december 2007

[lucia-kväll]

Igår kväll var värsta myskvällen. David fixade maten och jag plockade ur diskmaskinen (jag vill också ha en diskmaskin). Maten avnjöt vi sen till Simpson - The Movie. Den var sådär, är lite trött på Simpson om jag ska vara ärlig. Efter det tappade David upp ett väldigt varmt bad till mig där jag satt tills det kändes som jag satt i en ångbastu. Skönt skönt. :) Kelade massor med Wilma också, hon är så mysig. Hon får fisa så mycket hon vill och ha så dålig andedräkt hon vill, alla tycker om henne lika mycket för det.

Igår kom det en "liten" Toblerone från vår leverantör. Idag hittade vi även en enorm korg med godis här också. (Om ni söker mig finns jag i fikarummet).
Här är Nalles reaktion på Tobleronen! (Har tyvärr inget bildbevis på när han struntade i perforeringen, slet upp kartongen från gaveln och tobleronebitar flög en bit från bordet).

Puss på er!

Inga kommentarer: