torsdag 20 december 2007

[lyckorus]


Jag är så fruktansvärt lycklig. Så lycklig så att jag ville skrika högt på väg till jobbet. Den mentala spärren jag fått av att jobba på ett företag där jag inte trivs har släppt. Jag har haft upp och nedgångar men nu känner jag att jag har fått en vändning på riktigt. Jag är lycklig igen.

Det var väldigt många år sedan jag kände sådant självförtroende och tillförsikt. Mitt engagemang och min glädje är tillbaka. Ingenting känns omöjligt längre.

Det känns helt fantastiskt att vara tillbaka på banan, att känna lycka igen och veta vem jag är. Jag har känt det tidigare som att jag tappat bort mig själv. Vem är jag? Vad vill jag med mitt liv? Det har känts som att mitt liv har varit kantat av fel vägval men nu känner jag så starkt att alla val jag gjort har varit rätt.

Jag kommer börja mitt nya jobb som den person jag faktiskt är. De kommer att vinna på att ha mig där för jag kommer att tillföra så mycket.

Äntligen känns livet roligt igen!


Liten glad Linda, 6 år gammal

Inga kommentarer: