fredag 7 december 2007

[party baby]

Party idag, hurra hurra!
Det var LÄNGE sen jag partade loss. Riktigt länge sedan. Senaste gången var när vi var inbjudna på VIP-grejan på Blue Moon när E-type skulle dyka upp. Det var inget drag och vi orkade inte vänta på E-type så vi åkte hem efter en massa gratis bubbel.

Idag ska jag träffa Monica och två kompisar till henne. Vi ska på Medusa, ett rockhak i gamla stan. Försökte få David att möta upp oss för ett par öl men han är svårövertalad. Han anser att han är en gammal gubbe som inte orkar med "det hårda livet" längre. Jaja, han gillar inte att dansa ändå så då kan jag och Monica i alla fall släppa loss på dansgolvet!

David kommer att vara hemma med lilla Wilma som löper nu och kommer att bo hos David under den tiden. Känns så mysigt att åka hem till en lägenhet när en liten söt hund blir glad och vill bli kliad.

Imorse hade jag värsta persen när jag skulle till jobbet. Dealen är att om Wilma kliver upp när jag kliver upp så ska jag morgonrasta henne och kliver hon upp samtidigt som David (lite senare) så måste David ta hand om morgonkissen. Detta på grund av att hon måste rastas så fort hon kliver upp. Jag klev upp och lyckades duscha utan att hon klev upp (yes) och när jag sen skulle fixa lite med mina kläder i sovrummet så ställer hon sig ivrigt upp och vill bli kliad och kelad. Sen tänker hon hoppa ner från sängen. Jag stoppar henne, lyfter på täcket och stoppar in henne. Där stannade hon. Phu. Sen när det var dags för mig att gå till t-banan går jag in och ger David en puss och då är Wilma på G igen. Inte bra, hade en tunnelbana att hinna med. Stoppar in henne under täcket igen men den här gången gick hon inte på det. Då la jag henne i Davids famn så han fick hålla fast henne. Sen sprang jag.

På måndag om 2 veckor har jag Wilma för mig själv... myyys... bara jag och skruttan! :D


Inga kommentarer: