onsdag 21 januari 2009

[bus i soffan]

Tänkte att jag ska försöka bli lite bättre på att lägga upp bilder på mig själv på bloggen! Varsågoda, här är en bild när vi busar i soffan. Ja, jag vet, det enda som kom med på bilden var min näsborre, Davids ludna ben och Wilmas öga. Men det är en början.

Idag har jag haft Engelska-lektion på jobbet där vi hade en massa smaskigt skvaller att diskutera. Våra engelska-lektioner är alltid lika roliga. Sen tränade jag ben/rumpa och rygg på lunchen och efter lunch hade jag ett möte. Sen var liksom arbetsdagen slut!

Efter jobbet blev det en last-minute fika med Susanne, skulle egentligen ha träffat Monica idag men vi har skjutit på det tills nästa vecka.

Imorgon har vi yoga/pilates-pass på jobbet! Nice som sjutton.

Måste gå tillbaka till TV:n, kollar på Made in Sweden!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar in och önskar er en trevlig helg! Kram Sandra

Linda sa...

Tack! Trevlig helg du också! Kram