tisdag 13 januari 2009

[ytterligare en kväll som försvunnit]

Igår kom jag hem jättesent, lagom för att gå och lägga mig! Idag kom jag inte hem så sent ändå. Körde ett grupp-pass efter jobbet och tränade mage + triceps på lunchen.

Efter middagen, David hade lagat supergoda amerikanska pannkakor, så fastnade jag i min gosiga soffa med senaste La Redoute! Jag ska garanterat lägga en beställning på lite bastoppar, koftor och bh:ar. De har en snabbhetspremie också med ett set gratis sängkläder och set 2 för 49 kr. Perfekt tillfälle att fräscha upp sovrummet med lite nya mysiga sängkläder!

Samtidigt är jag lite nervös för att beställa från La Redoute. Förra gången jag beställde fick jag skicka tillbaka ca 2/3 av alla kläder. Hade iofs beställt massor men det var lite väl många plagg som inte passade. Förhoppningsvis funkar det bättre när det bara är basplagg.

Dessutom hade de ett värvnings-erbjudande! Både värvaren och den som blir värvad får en premie. Jag vill välja ett sminkkit från MakeUp Store!! Så jag måste försöka hitta någon att värva.. pronto.. ;-)

Hade tänkt se sista avsnittet av sex and the city men nu är det nog bara att borsta tänderna och gå och sova. Kanske ska lägga mig och läsa något annat än körkortsboken för en gångs skull.

Inga kommentarer: