lördag 17 januari 2009

[sista sex and the city]

Nu har jag precis sett klart sista avsnittet av sex and the city. Jag grät, jag grät och jag grät lite till. Jag grät nog under största delen av avsnittet.

Big har inte varit min favorit under serien, Aidan var den jag gillade bäst. Men jag måste säga att tårarna sprutade när Big kom och hämtade Carrie i Paris.

Slutet gott, allting gott! Nu ser jag fram emot filmen som vi ska se i helgen!! Har verkligen kollat på massor med sex and the city avsnitt för att vi ska kunna se filmen snart. David har sett sex and the city innan, men det tog ett tag innan han erkände det. När han väl erkände sa han att det var för att "han vill veta hur fienden tänker." Jaja, det tror jag vad jag vill på.

Måste vila mitt stackars rödgråtna ansikte nu så jag ska gå och peela, lägga ansiktsmask och placera mig i ett skumbad den närmsta timmen innan det är frukost och sen promenaddags!

Inga kommentarer: