måndag 5 januari 2009

[fullt upp idag]

Idag har det varit fullt upp!
Slutade jobbet kl. 14 och då gick jag ner till gymmet där jag körde ben/rumpa ett tag och sen 30 min crosstrainer. Gick rätt bra förutom att min kondis är urusel. Det var i vilket fall skönt att träna.

Tog det väldigt lugnt sen. Duschade, tog en promenad till centrum. Åt sushi lååångsamt och sen gick jag till bilskolan. (Men snacka om att jag ville banga teorin när Susanne ringde och skulle möta upp Sara i stan?)

Teorin var extremrolig! Trodde inte att det skulle vara så kul men vi har en jättebra lärare som bara pratade om de intressanta grejerna och dessutom har han tävlingar i slutet på varje lektion. Man får välja mellan körkortsboken eller en cd och har man båda redan får man byta ut mot en körlektion! :D Tyvärr vann inte jag.. men jag är sugen på revansch nästa vecka.

Är SÅ sugen på körkortet!

Inga kommentarer: