lördag 17 januari 2009

[uppfräschning för våren]

Snart är det vår! Det innebär för mig vårkänslor.

Ny frisyr - tid inbokad för en ny lockig frisyr

Ny jacka - Jag har bara skinnjackor, en sportjacka och en tråkig trenchcoat. Har hittat en jättsnygg yllejacka på La Redoute som jag är lite sugen på. Finns även i rött men jag har en röd skinnjacka så det är bättre att ta den i svart.

Ny handväska - Från Friis & Co vore ju nice. Billiga och extremsnygga.

Ett par stövletter - Din Sko har ett par för 499. Men jag tycker att det känns lite dyrt för ett par stövlar i skinimitation.

Nya toppar - Har hittat ett par på La Redoute som de tyvärr inte har bilder på

Nytt smink - Ny mascara, solrouge, nya ögonskuggor, nytt läppglans!

Skulle vilja köpa allt på en gång men det är nog bäst att dela upp det.

Inga kommentarer: