söndag 18 januari 2009

[go blondinbella]

Ni som läser min blogg tror säkert att jag är besatt av blondinbella och sanningen är att sista tiden har jag faktiskt gillat att läsa hennes blogg.

Men nu är jag väldigt upprörd. Den 15:e skrev blondinbella ett inlägg om ätstörningar. Jag håller med henne om varje ord. Att vara hälsosam, äta nyttigt och träna är en sak men att uppmana bloggläsare till ohälsosamma bantningar är inte ok. Det skadar för livet, det dödar människor. Tydligen så uppmanar både Carolina Gynning och Katrin Zytomierska till det på sina bloggar.

Båda dessa 31-åringar tog åt sig av blondinbellas inlägg och Katrin skriver ett inlägg på sin blogg med rubriken "Blondinbella din skitgris". Tydligen hade de också konfronterat henne efter Let's dance varav man kan se blondinbella i tårar på löpet.

På sin blogg har Katrin gått till personligt angrepp och kallar blondinbella för miss piggy. Hon kommenterar även att blondinbella har förändrat sitt utseende extremt på kort tid samt visar före och efter bilder. Men det är skillnad på att en 18-årig tjej som tränar och äter hälsosamt går ner i vikt och att en 31-årig kvinna uppmuntrar tjejer som läser hennes blogg att banta. Katrin är en sjuk människa i behov av uppmärksamhet som sänder ut signaler att det inte är ok att inte vara smal.

Jag säger till dessa 31-åriga mediahoror att VÄXA UPP FÖR FAN!! Det enda de vill är att vara kända och väcka uppmärksamhet. Sjuka sjuka människor.

Inga kommentarer: