torsdag 8 januari 2009

[busy dag]

Som vanligt har jag haft fullt upp idag. Hade en akutgrej på mitt bord som jag jobbat på i 1,5 dag och fick iväg det innan jag stack från jobbet idag. Skönt att ha det färdigt.. alla ringer just nu om "sina" akutgrejer så jag är ivrig att få sätta igång med nästa projekt imorgon.

Mitt jobb handlar nästan uteslutande om projekt och det gäller att hålla tungan rätt i munnen. Jobbar med 10-20 projekt samtidigt. Extremroligt men med min prestationsångest känner jag aldrig att jag hunnit med tillräckligt. Men det ser jag som en positiv egenskap. :-)

Under lunchen idag körde jag 25 minuter X-trainer. Jäklars vad jobbigt för jag har sån extrem träningsvärk sedan gårdagens träning. Magmusklerna (mitten, uppe, nere OCH sidorna) värker som sjutton och mina triceps är i komma. Jag gillar träningsvärk men det var verkligen skönt att sjunka ner i ett varmt bad när jag kom hem.

Har träffat Monica efter jobbet, vi hade superskoj, som alltid! Vi tog en fika på JC, det gör vi jämt för där kan man både äta nyttigt och onyttigt beroende på vilket humör man är på. Eftersom jag alltid går dit kan jag inte yttra mig om så många andra fik i stan.

Nu ska jag i alla fall kolla på ett sex and the city avsnitt innan jag rastar Wilma och sen går och sover. Ska ta lite sovmorgon imorgon så jag är utvilad imorgon kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara skicka en kram! Sandra

Linda sa...

Kram! :)