lördag 31 januari 2009

[en kväll för mig själv]

hihi, jag får en kväll för mig själv ikväll. Ni anar inte hur mycket jag längtat. David och jag har alltid supermysigt men ibland vill jag gärna ha lite tid för mig själv när jag kan tända ljus, elda lite eteriska oljor, läsa böcker och äta en flottig pizza. Kanske att jag kollar på SATC repriser.. åh, hur ska jag hinna med allt jag vill göra själv på bara några timmar? Vad passar ni andra med sambo/man/barn att göra när ni är ensamma för en gångs skull?

Jag har varit blogg-lat den här veckan och det finns inga ursäkter egentligen. Men har haft så mycket på jobbet och jobbat hemifrån på kvällarna så jag har varit ganska så trött. Till och med stackars Monica fick dras med mig på John Chris när jag var extremtrött och jag var tvungen att åka hem tidigt och fortsätta jobba.

Det är så roligt när jag har så mycket att göra även om det är tröttsamt ibland!

I vilket fall, nu är det helg och allt är fab.

Inga kommentarer: