söndag 18 januari 2009

[filmhelg]

I helgen har vi sett två filmer. Sex and the city som var extrembra och idag var jag med David och hans mamma till Heron City och såg Australia. Den var verkligen fantastisk! Romantisk och spännande. Har ätit mycket choklad i helgen också, det råkar bara vara en sån vecka när jag bara måste ha choklad.

Imorse klev jag upp tidigt och spenderade morgonen med Wilma och Denise Rudbergs senaste bok. Den är jättespännande och jag har snart läst ut den, bokrecension kommer troligtvis under veckan! Tyvärr är inte "soffområdet" så jättemysigt just nu. Eftersom Wilma löper har jag täckt soffan med filtar eftersom jag inte tycker att hon ska behöva ha sina trosor på sig, de skaver. Så bland de filtarna får jag sitta och läsa helt enkelt...

Det har varit en mysig helg men ser fram emot morgondagen! Har ett möte, ska köra ett styrkepass på lunchen och sen blir det sushi-middag med ett par kollegor innan jag ska prova på linedance i en halvtimme. Och efter det, teori!

Måste sova så jag orkar upp imorgon. Natti natti allihop.

2 kommentarer:

Sara sa...

Ah, så nu har du äntligen sett SATC-filmen, då kan vi diskutera den nästa gång vi ses :) Vill oxå se Australia! Kraaam.

Linda sa...

haha, ja, äntligen!! Nu slipper ni allt hysch hysch runt sex and the city.. ;-) Ser verkligen fram emot att diskutera den, känner att den innehåller mycket matnyttig "tjej-info". Du måste bara se Australia, den var jättebra verkligen.

Vi får se till att ta en fika snart!

Kram!!