onsdag 14 januari 2009

[ny serie]

Har bestämt mig för att följa en ny serie! Lipstick Jungle heter den och är tydligen gjord av samma person som gjort sex and the city. Men en kollega varnade mig för att de inte vet om de kommer att slutföra serien, risken finns att den tar slut mitt i och just nu är den på avsnitt 16 (tror jag) säsong 2.

Sitter och väntar på att klyftpotatisen och blomkålen i ugnen ska bli färdig. Har förberett 3 biffar/burgare med persilja som snart ska stekas och sen ätas med massor av tzatziki.

Idag tränade jag ben/rumpa, det var jätteskönt, körde lite lättare idag pga min korsrygg.

En mysig kväll med god mat och bra serier har jag framför mig nu! Verkligen den perfekta onsdagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här har alla tomtar blivit nerlagda i kartonger och julgardinerna hänger på vädring... Har nog tagit i lite för mycket, kan inte sova pga värken i ryggen.. Men det skanog ge med sig till i morgon. Kram

Linda sa...

Det är skönt när man fått bort julstöket och kan återgå till det normala igen. :-)

Jobbigt med ryggen, hoppas du mår bättre snart!

Kram