onsdag 13 augusti 2008

[100 anledningar till att äta godis]


1. because you're worth it

2. godis e gott

3. det är onsdag - snart helg

4. jag åt inte godis igår

5. jag åt godis igår och kan lika gärna äta idag också

6. godis är gott till kaffe

7. livskvalitét

8. det är helg

9. jag har blivit lite väl smal

10. kurvor är vackert

11. godis smakar underbart till en bra bok

12. bra för själen

13. perfekt för en hemma-myskväll

14. något ska man väl ha för att man tränar så hårt

15. slipper bita på naglarna = snygga naglar = jag uppfattas som professionell

16. jag kan låta bli att äta godis imorgon och passa på att äta idag istället

17. jag blir mer motiverad att träna

18. jag blir glad

19. det enda botemedlet mot pms

20. det enda som hjälper mot mensvärk och mensdepression

21. det enda som hjälper vid ägglossningsdepression

22. festa och fira med godis den enda veckan i månaden som är fri (ingen äglossning, ingen pms och ingen mens)

23. belöning när du varit duktig och städat


Pust, fortsätter listan någon annan dag. I vilket fall känns 100 som en underdrift. Kommer ju nya anledningar till att äta godis hela tiden.

1 kommentar:

Sanna sa...

Wow ! Det låter ju som mina resonemang, men inte många tänker lika bra som jag . Men det gör du ;)Visste inte att du bloggade, riktigt kul att läsa ju . Men du vi måste ses snart, läre prata om ditt huvud & sånt, shit !! Kram .