lördag 30 augusti 2008

[utmattad]

Ursäkta inlägget från igår. Jag var helt slut, mina ögon rödsprängda och det kändes som jag skulle svimma. Känslan i magen imorse var inte heller rolig.

Drack alldeles för mycket vin. Alldeles för mycket. Blir arg på mig själv för dagen efter är min mage inte i toppskick och det kan ta några dagar innan jag återhämtat mig. Men jag gör det så sällan.

I vilket fall var kräftskivan SÅ rolig! Vi hade superkul. Mina räkor var outstanding och jag åt upp ett helt kg. Men äter hellre räkor än en massa kex och paj. Det är inte ofta man har tillfälle att sitta där med ett helt kg räkor för sig själv.

Men hur roligt jag än har det så är det så skönt sen att komma hem till min David efteråt.

Idag har jag gjort hårinpackning, tagit ett bad i min badolja med essentiella oljor, peelat kroppen och ansiktet. Gjort ansiktsmask. Är ganska stolt över att jag lyckades komma upp kl. 8, bakis och allt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Hade också kräftskiva igår...gott. Tyvärr för mycket vin för mig med och magen mår absolut inte bra, att jag aldrig lär mig. Hur mycket är för mycket vin för dig? Jag drack en hel flaska vitt, Foot of Africa.

Linda sa...

Hej!

Då har vi nog ungefär samma gräns du och jag. Tömde en liters tetra (Chardonnay) och det var max ett par dl som hamnade i någon annans glas. Huh, "aldrig mer" ;-)

Foot of Africa var det faktiskt någon som nämnde igår att det är väldigt bra. Ska nog prova det nästa gång, fast i lite mer rimliga mängder.