tisdag 26 augusti 2008

[kvällen räddad]

hihi, gissa vad som damp ner i min brevlåda idag?! Det påminde mig om att de inte har min nya adress.

Det här är en så superbra tidning som jag varmt kan rekommendera. Recepten är helt i min smak. Går snabbt att tillaga och recepten är nyttiga. Det är väldigt få tidningar som jag känner att jag verkligen fastnat för.

- Toppform och Fitness, var tvungen att sluta med en av dem eftersom de har helt olika filosofier. I toppform läste jag tex att det finns minuskalorier och i fitness stod det helt tvärtom. Det här är bara ett av många exempel. Kände att Fitness var den tidning som överlag stämde bäst överens med mina egna teorier, Toppform gjorde mig bara arg eftersom jag inte höll med. Kan ha att göra med att jag läst Fitness i ca 10 år och den har format mina åsikter. ;-) Men i vilket fall slutade jag även med Fitness för ca 1 år sedan eftersom jag kan tidningen nästan utantill, alla deras tidningar är i stort sett likadana. Dock inspirerande läsning!

- Olika inredningstidningar. Tröttnar på all reklam.
- Veckorevyn och andra livsstilstidningar, inte min grej.

Men LagaLätt är en tidning jag fastnat för och lagar mycket mat från och kommer att fortsätta läsa!

Inga kommentarer: