onsdag 6 augusti 2008

[lite shopping]

Idag sprang jag runt i butikerna i Skärholmen men shoppingsuget ville inte riktigt infinna sig i början. Sen hittade jag ett par klockrena Only-jeans. Tror att de kommer att vara perfekta även i längden efter tvätt.

Åkte in till stan och tog en fika med Susanne, sen sprang vi omkring i lite skobutiker och på Åhléns. Susanne hittade ett par grymt snygga och sköna svarta klackskor på Ecco.
Jag lyckades även köpa bältet jag var ute efter på Carlings.

Hann inte hämta ut paketet från Nelly idag utan får ta det imorgon. Men det känns inte som att jag har ett akut behov av att använda bikini just för stunden. Ska snart iväg med David till Akkurat och käka musslor. Oj vad vi har ätit skaldjur på sista tiden. Först Rom, sen lagade David mussel-pasta med färska musslor för ett par dagar sedan och idag Akkurat.

Här kommer lite bilder på mina nya jeans och på det nya bältet! (Tröja, gammal från Zara. Boots, gamla från Nilson.)




Inga kommentarer: