torsdag 14 augusti 2008

[vart är det här på väg?]

Kan ni tänka er. Idag gick jag och bytte in trisslotten jag vann 50 kr på till 2 nya trisslotter. Förväntansfullt åkte jag till jobbet och skrapade. Första var det ingen vinst på men den andra vann jag 25 kr på. Jaja, det går nedåt tänkte jag då. På vägen hem bytte jag ut min skrapade trisslott mot 1 ny.

Kom nyss hem, skrapade och vann 50 kr! Det slutar inte där. Skrapade rutan nere till höger och fick x2! Så nu är jag uppe i 100 kr = 50 kr ren vinst.

Just nu är jag lite kluven, ska jag byta mot 4 nya trisslotter? Eller ska jag byta mot två och ta 50 kr? Ska jag sprida ut och köpa trisslotter från olika kiosker? De högsta vinsterna har hittills kommit från den lokala kiosken så det kanske är den jag ska satsa på?

Har lite att tänka på nu. Hur ska jag lösa detta I-landsproblem?

Inga kommentarer: