torsdag 7 augusti 2008

[nya frivilliga till djurförsök?]

Idag har jag träffat Sara och Susanne. Vi var till den bästa italienska restaurangen som ligger vid fridhemsplan och sen satt vi och fikade länge, som vanligt! Supermysigt hade vi det.

Slutsatsen för dagen: Män är som grisar och bör användas till djurförsök. Rädda marsvinen. (Gäller dock inte David. Du är bäst baby, puss puss).

Idag har jag opererat mig vilket ledde till 8 balla stygn. Jag ser ut som frankensteins monster men jag tycker att det är lite coolt faktiskt. Smärtar lite just nu men det går över. Visade stolt upp stygnen för Sara och Susanne som självklart blev ytterst imponerade över mina kraterhål i skallen.

David vill inte att jag dricker från romen för då tar den slut snabbare. Jag erbjöd mig att injicera den direkt i mina sår istället så är inte åtgången lika stor.

Förstår att ni är lite äcklade just nu. Säg till om ni vill ha foton så lägger jag upp det imorgon.

Inga kommentarer: