lördag 2 augusti 2008

[mysig fredag]

Igår var vi hem till några vänner som hade grillat. Det var jättegott och mysigt att sitta ute på deras veranda. De har ett supermysigt hus i Nacka Strand.

Efter grillningen spelade vi Nintendo Wii. Det var första gången jag gjort det och det var verkligen jätteroligt! Bowlingen var mitt favoritspel. Föreslog till David att vi skulle köpa vårt eget Nintendo Wii..

Annars så ordnades det sista med min lägenhet igår! Nu är jag inte bostadsägare längre. Känns konstigt. Kommer att sakna min lilla lägenhet i Jakan och den mysiga uteplatsen. Men det är värt det för att få bo med David. Dessutom är det bara 1,5 år kvar tills vi flyttar till vår lägenhet i Solberga, Älvsjö.

Ikväll ska vi kanske träffa några andra vänner eller så ska vi gå på bio. Vi ska nog hälsa på Davids familj också, det var ett tag sen sist.

Testade förresten ett press-kaffe från Zoegas idag. Funkar mycket bättre än den tidigare kaffesorten. Supergott!

Inga kommentarer: