tisdag 26 augusti 2008

[gårdagen]

Har egentligen massor att skriva om men det blev så sent igår så det blev inget inlägg. Bland annat har jag testat att pigga upp min morgongröt med lite tips från Linas blogg och igår lagade jag en kalops i lergryta med kantareller och timjan. Jag lovar att recept kommer.

Eftersom grytan tog ett tag spenderades största delen av kvällen med Heroes och lite mörk choklad med sesamfrön. Supergod, testa om ni inte redan gjort det.

Nu måste jag gå och äta min gröt innan den kallnar och sen iväg till jobbet.

2 kommentarer:

lina sa...

Den där chokladen vill jag testa, har hört mycket gott om den!

Linda sa...

Jag har varit lite skeptisk mot sesamfrön i choklad, men eftersom sesamkakor brukar vara oförskämt goda så tyckte jag att det var värt ett försök.

Men det är inte en chokladkaka man köper hem för att äta en bit, alla bitar går åt ganska så omgående! Förvånansvärt gott.