torsdag 28 augusti 2008

[trött som vanligt]

Ja, supertrött faktiskt. Höll mig i alla fall vaken genom ett avsnitt av heroes sen somnade jag under en film vi började kolla på.

Idag har jag kört stepup och magmusklerna fick återigen komma till nytta, sidorna den här gången. Tränade rygg också. Jag nämnde ju att det är bra att stretcha rumpan när man har ont i korsryggen. Idag glömde jag att stretcha rumpan och hade så jäkla ont i ryggen när jag kom hem så jag var helt säker på att jag skulle kräkas. Försökte stretcha lite och sen gick det över efter lite avslappning i soffan. My gosh alltså, det gjorde verkligen ont.

Imorgon har jag möte hela förmiddagen och måste gå och sova så att jag är utvilad.

Förresten, jag bangar krabban imorgon. Jättedåligt, jag vet, jag skäms verkligen. Bestämde mig för att försöka hitta Nigellas recept där hon gjorde nån krabbröra som jag såg för länge sen på TV. Jag lovar, det såg ut som att hon var på väg att få orgasm, inte ovanligt när hon äter mat iofs. David blev glad när jag sa att jag tänkte dela krabban med honom. Istället har jag köpt en påse 70/90 räkor tills imorgon. Jag hoppas de inte är utrotningshotade eller nått.

Gonatt på er!

Inga kommentarer: