torsdag 21 augusti 2008

[regn]

Har haft med mig paraplyet till jobbet varje dag sedan semestern..
.. förutom idag.

Självklart lyckas jag pricka in regnet på vägen till pendeln. Till och med mina trosor blev blöta, hela järfälla har sett min bh genom tröjan. Alla såg när jag stod och vred ur mina kläder vid pendelstationen. Men det var verkligen skönt att ta en dusch när jag kom hem.

Är jättetrött, som alla andra kvällar. Tror att det är någon pollen-grej för mina bihålor känns inte bra heller. Tog ett allergi-piller idag men det brukar ta flera dagar innan det börjar värka för mig.

Mötet igår gick jättebra! Vi skrev på papperen så nu är det helt klart att vi ska flytta i December nästa år. Vi kommer att ha ett eget gym i föreningen, kan ni tänka er? Sen kommer vi att ha gratis bredband, telefoni och tv. 10mbit fiber upp och ner. En stor och härlig 4:a. Älskar den öppna planlösningen och att få ha ett badrum alldeles för mig själv.

Har nästan läst ut luftslottet som sprängdes. Känner mig inte redo att skiljas från den än, vad ska jag läsa sen? Finns ju ingen författare som Stieg Larsson.

Inga kommentarer: